maanantai 6. joulukuuta 2021

Itsenäisyyspäivä 2021

 


 Olemme saaneet viettää Itsenäisyyspäiväviikonloppua
oikein idyllisissä talvimaisemissa.
Näin etelässäkin pakkanen on paukkunut ja lumi peittänyt maan.
Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä juhla,
jota kiitollisena vietän.
Mitään kummempia juhlallisuuksia ei kyllä ole luvassa,
mutta ehkä juhla onkin enemmän mielentila. 
Näin puutarhurille omalla maalla on usea symbolinen merkitys. 




Elina Salminen, Kesken

Tämä on minun maani
tämä minun harmaa taivaani
nämä ovat minun metsäni
ja tässä on minun mereni

ja minun onneni lepää siinä
että näiden kehysten läpi
olen saanut katsella maailmaa
ja oppia tuntemaan mitä kaikkea
tarkoittaakaan vapaus

~ Elina Salminen
Kesken ~



Oikein hyvää itsenäisyyspäivää! 



  

Versoja Vaahteramäeltä-blogia voi seurata myös 
 sekä blogit.fi:n  kautta.


12 kommenttia:

Olen iloinen jokaisesta kommentista!