tiistai 17. huhtikuuta 2012

Neulanhaltijan virkatut amppelit



Haastoin taannoin ystäväni Neulanhaltijan kehittelemään kivan amppeli-idean. 
Kaipasin uudenlaista amppelia koska kaupoissa tahtoo olla vain naru- tai simpukkaversioita.
Käykääpä kurkkaamassa!


Ja nythän sitä ehtii vaik virkkaamaan ku ulkona vaan sataa räntää.
Vaik oon mä jo istuttanut orvokit ruukkuihin rapulle ja yrittäny haravoidakin.
Ei sitä malta olla tekemättä mitään...
Ainakin voi käydä joka päivä ihmettelemässä mitä sipulikukkia maasta nousee.

2 kommenttia:

  1. Kiitos, Rissu ihanasta haasteesta! Amppeli-ideoita on tulossa kevään ja kesän mittaan lisääkin. Olen sinun puutarha/ kasvi-innostuksesi myötä alkanut itsekin kiinnostua ikivihreiden ohella myös kukkivista kukista. Olen tosi iloinen tästä uudesta alueesta elämässäni ;).

    Ihanaa kevättä sinulle ja perheellesi sinne Vaahteramäelle!!!!

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta kommentista!