tiistai 6. joulukuuta 2016

Hyvää itsenäisyyspäivää!


Luontokin värittyi tänään juhlimaan itsenäisyyspäivää.
Sininen taivas ja valkoinen hanki antoivat kauniit puitteet tärkeälle päivällemme.

Osallistuimme itsenäisyyspäivän jumalanpalvelukseen upeassa Hollolan keskiaikaisessa kirkossa.
Silmäni kostuivat useampaan kertaan kuuden veteraanin laulaessa koskettavasti.
Syvä kiitollisuus valtasi varmasti jokaisen kuulijan mielen.


Kiitollisuus on ollut päällimmäisenä mielessä koko päivän.


Olen kiitollinen vapaudesta ja kodistani Suomesta.


Ja näin puutarhurina olen kiitollinen omasta maasta,
jota voin kuoputtaa ja jossa voin kasvattaa vapaasti mitä haluan.
Olen kiitollinen puhtaasta ilmasta, jota voin hengittää ja 
luonnosta, joka on ainutlaatuinen.


Linnan juhlien teemanakin tänä vuonna on Suomen vahvuudet,
kuten puhdas luonto ja ruoka.
Ne eivät ole itsestäänselvyys ja 
niitä me voimme myös omalta osaltamme vaalia.
Puhtain ruoka tuleekin varmasti jokaisen omalta kasvimaalta.
Hyötyviljelyyn panostaminen, kuuluu ainakin minun haaveisiini ensi kesänä.


Kiitollisena kaikesta hyvästä sytytin kaksi kynttilää.

Oikein rauhallista ja mukavaa itsenäisyyspäivän iltaa!
Katsokaa muuten pukuloiston lisäksi, 
kuinka kauniita kukka-asetelmia linnan juhlissa on!
Luontoteema on kauniisti esillä niissä. 



Versoja Vaahteramäeltä-blogia voi seurata myös 
facebookissainstagramissa Pinterestissä, liittymällä lukijaksi, sekä blogipolun tai bloglovinin kautta.

10 kommenttia:

Olen iloinen jokaisesta kommentista!